Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

torsdag, januari 19, 2012

Mindfulnesskurs!

Så här glada var jag och mina nära och kära (min syster, min mamma och min dotter) vid mitt bokrelease-party i våras. Oj, så mycket som har hänt sedan dess!

Idag ska jag hålla mindfulnesskurs för min mamma (83 år!)
och fyra av hennes väninnor.
Det ser jag verkligen fram emot!

Det blir en "Mindfulness i vardagen"-kurs på 5 gånger.
 
Att få hålla i en mindfulnesskurs för dessa kvinnor är en förmån.
Det är SÅ roligt att kunna konstatera att man verkligen
ALDRIG blir för gammal för att lära.

Så länge nyfikenheten och viljan finns så existerar inga hinder.

Underbart!
Eller hur?!

Champagne blir det dock inte idag!
Men kaffe och en muffins tror jag att vi får.
Det är inte så dumt det heller.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar