Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

måndag, december 28, 2015

NY BLOGG




Hej alla bloggläsare!

Det är så roligt att just DU besöker min blogg.
Som du säkert har märkt uppdateras inte denna blogg längre. Det beror på att jag har startat en ny blogg med ny adress.

VÄLKOMMEN till min nya blogg!

Adressen är lenaholmander.blogspot.com
Klicka på raden nedan så kommer du direkt dit:

Gå gärna in och kika på den.

Jag har också startat en facebooksida.
Om du söker på "Mindfulness och Kost" och/eller "Lena Holmander" så kommer du dit och kan läsa tips och information som har med kost och välmående att göra. Eller klicka på länken nedan:

Ibland hör personer av sig med önskemål om ämnen som jag ska ta upp. Det är roligt tycker jag. Har DU något du vill att jag ska skriva om på facebooksidan eller bloggen så är det bara att skicka ett meddelande. Gör gärna det :) 

Glada hälsningar
/Lena








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar