Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

söndag, februari 26, 2012

Bilder från FashionMate UF



Här kommer några bilder från FashionMate UF som jag besökte i torsdags.
Den röda kavajen fungerade perfekt!
Och så hade jag en väldans bra granne!
Eguale choklad!
Man fick smaka hur mycket man ville!



Här är initiativtagaren själv - Amanda Cullberg!
I sällskap med kvällens uppklädda musiker: Raphael och Magnus.

Fler bilder hittar du på Facebook (FashionMate UF).
Fotograf: Hedvig Wallin

Här kommer några kort till.
Denna gång är det Nanna Holmgren som har tagit bilderna.




 

Gratis choklad + juice var väl i ärlighetens namn något mer intressant än information om kost och mindfulness för de flesta ungdomarna. Men många kom fram och frågad mig om det jag visade. Jättekul! Och när jag har kurs i mindfulness så brukar jag också bjuda på något. Sist blev det citronvatten och Equale mörk choklad. (Jag borde kanske fråga om Sackeus vill sponsra mig?).

Ha det gott!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar