Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

tisdag, november 13, 2012

Tillbaka!

Jag har varit bortrest några dagar. Därför blev det en liten paus i bloggandet. Men nu är jag igång igen!

Jag har varit på besök i den kungliga huvudstaden minsann!

En brunch i kaknästornet (tyvärr var det grått väder och dålig sikt), en tur i Vasa museet (synd på en så fin båt att sjunka till botten - men tänk på alla människor som druknade!!!) och mycket god mat som vi fick oss serverat på en trevlig och prisvärd grekisk restaurang på Valhallavägen (mumsigt och lyxigt).

Borta bra men hemma bäst!

Det är skönt att komma hem! Så bra att det känns så! Så fantastiskt egentligen att ha ett ställe som jag kan kalla "mitt hem". Ingen självklarhet egentligen!

Hur ofta känner jag tacksamhet för det?
Hur ofta känner du tacksamhet över att du har ett hem som är ditt?

Må gott!
Sov gott!
Vi hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar