Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

söndag, juli 15, 2012

Summering av Nordöslöjddagarna!

Nu är det stängt och städat!
Nordöslöjddagarna är slut för denna gång!
Det har varit jättetrevligt!

TACK alla som kom!

Det är så roligt när intresserade personer kommer fram och vill bläddra i mina böcker. Det har "kostat" mycket tid och energi att få fram mina häften. För all del en hel del pengar också (för tryckning och frakt mm). Ska jag vara ärlig har jag tänkt ge upp vid flera tillfällen. "Vad håller jag på med?", är en tanke som farit genom huvudet när det känts motigt. Men det är ju så ROLIGT att skriva! Jag kan inte låta bli!


Klokboken
Jag sålde mina tre sista exemplar på Nordöslöjd!
Roligt och lite sorgligt på samma gång. Klokboken är nog den mest personliga av alla böckerna (häftena) jag skrivit hittills. Tyvärr såldes den sista när jag inte var på plats så jag vet inte vem som köpte den. (Om du läser detta får du gärna höra av dig!). Jag kommer inte att trycka fler Klokboken. Men jag hoppas få möjlighet att skriva ett nytt häfte med personliga och tänkvärda kåserier.

Smart Mat
Flera ex av Smart Mat fick flytta hem till nya ägare. Jätteroligt! Ett lättläst häfte med det absolut viktigaste inom kost. Det som varje person behöver veta! Och så flera lätta recept på god och nyttig mat! Perfekt presentbok!


Bara vara!
Näring för kropp och själ! Om naturens läkande kraft! Här kan du läsa om naturen och naturreservat i allmänhet och Rörö´s naturreservat i synnerhet. Lite fakta om djur och natur finns också. Alla foton är från naturreservatet på Rörö såklart!


Bara vara! Här och nu!
Foton från naturreservatet på Rörö och korta texter om medveten närvaro!
DENNA BOK SÅLDE SLUT!
Jag ska beställa fler från tryckeriet.
Flera personer har satt upp sig på en beställningslista. Om du också vill ha ett exemplar så hör av dig. Jag kontaktar dig så snart jag fått nya böcker.

Alla böcker (förutom Klokboken)
kan du beställa av mig:

lena.holmander (snabel A) telia.com
0730-504906

Jag skickar boken hem till dig!
Du betalar bok + porto.

Varmt välkommen att höra av dig!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar