Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

måndag, juli 09, 2012

Nördöslöjd - snart!


Nu börjar det dra ihop sig till Nordöslöjd på Rörö!
Fredag 13 juli kl 13 öppnar portarna!
Vi har öppet fredag, lördag och (nytt för i år) även söndag!

Det är bra med traditioner, tänker jag. Därför kommer jag säkerligen även i år att köpa en ängel av Anne, en sjal av Maggan, fikagott av Elisabeth och....
Hmmm! Det kan vara svårt att välja. Men tyvärr kan man ju inte köpa ALLT!

Jag finns där också med mina böcker. Nytt fån förra sommare är (förutom två nya böcker) att jag även har anteckningsböcker och kylskåpsmagneter. Allt med foton som jag tagit på naturreservatet på Rörö och texter som har anknytning till hälsa, välmående och medveten närvaro.

Detta år ska jag börja i god tid med förberedelser. Bara att prismärka varje liten sak tar mycket mer tid än man kan tro. Pilligt är det också! Man vill ju gärna att det ska bli snyggt!

Jag återkommer med mer Nordöslöjdinformation.

Det ska tydligen blåsa en del till helgen. Så det är mycket bättre att komma hit och besöka oss på Nordöslöjd än att bara ligga på en badstrand och frysa.

Eller hur?!

Varmt välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar