Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

fredag, juli 13, 2012

Nordöslöjd!


Nu är det i full gång!
Nordöslöjd!

Första dagen är avklarad.
Det har varit väldigt roligt.

Jag har pratat med många människor. Både de jag kände sedan tidigare och personer som jag aldrig träffat förut. Tydligen har jag pratat lite för mycket. Åtminstone med tanke på att jag nyligen tillfrisknat från min segdragna förkylning. Nu är jag hes och har gett mig själv pratförbud. Det får bli teckenspråk här hemma i kväll.

Vid ett tillfälle när det var lite lugnt passade jag på att fynda. Det blev ett vackert halsband som föreställde en ängel (Margareta), en varm yllesjal (Anne) och en vacker mussel-skals-skål (Marianne). I morgon har Elisabeth lovat att lägga undan en Toscakaka till mig.

Påfallande många har blivit förvånade när jag sagt att det är jag som har skrivit böckerna som jag säljer. Lika stor har förvåningen varit när jag sagt att det är jag som tagit alla foton.

Hmmm! Detta borde naturligtvis framgå tydligt. Jag har missat något i min information. För mig är det så självklart att jag (helt själv) står för text och bild. Men bara för att det är givet för mig så är det inte det för andra. Såklart!

Undrar vad jag ska göra?
Borde jag ha en liten skylt som informerar om att här står den som författat och fotat?
Hur hade du gjort?
Någon som har bra tips?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar