Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

söndag, augusti 12, 2012

Leverans från tryckeriet


Åh så roligt!
På Nordöslöjd sålde jag slut på alla mina böcker
"Bara vara! Här och nu!".

Många har hört av sig och bokat ett eller flera exemplar.
NU är de på väg!
DHL har lovat leverans i morgon.
Det ser jag fram emot.

Alla foton har jag tagit i naturreservatet på Rörö.
Även musselskalen som är på framsidan!
Texterna handlar om medveten närvaro på ett eller annat sätt.

För mig finns det ingen bättre plats än Rörö´s naturreservat när jag känner behov av att fylla mig med lugna och positiva energier.
Hoppas att många fler hittar dit. Väl värt ett besök!!!

När det gäller min egen mindfulnessträning så ägnar jag mig åt konsten att ACCEPTERA för tillfället.

Acceptera att jag är en hönsmamma
OCH
acceptera att jag måste acceptera att min son (yngsta barnet) ska flytta hemifrån.

Någon beskrev acceptans som att man "tar emot något med öppna armar helt utan motstånd".
Men jag är inte riktigt där än.
Inte när det gäller sonens flytt.
Så jag får helt enkelt acceptera att jag inte helt har accepterat!

Nåväl!
Nästa vecka hör jag av mig till alla som har bokat bok.
Om du inte har bokat men vill ha ett eget exemplar så är det bara att kontakta mig.

Ha det gott!
På återseende!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar