Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

torsdag, april 19, 2012

Min lilla bok har kommit!


I dag plingade det på dörren. Det var en man som var här för att leverera min lilla bok. Så glad jag blev! Och så spännande det var att öppna paketet!

Här ser ni resultatet! Jag är mycket nöjd!



Boken innehåller texter om medveten närvaro
och bilder från Rörö naturreservat.


Tanken är att du tar fram en sida i boken med en text
som du tycker känns aktuell för dig just nu.


Ställ eller lägg boken, med den valda sidan uppslagen,
så att du ser den många gånger per dag.


Byt sida när du känner för det.
Kanske efter några dagar.

Med texterna och bilderna blir du påmind om att vara
medvetet närvarande varje dag.
Några uppslag beskriver övningar som du kan göra.

Boken finns i en mycket begränsad upplaga.
Du är välkommen att kontakta mig om du vill ha ett eget exemplar.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar