Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

tisdag, november 01, 2011

Snaaart kommer den!


Mitt senaste häfte "Bara vara!" är färdigskrivet, korrekturläst
och inskickat till tryckeriet.
"Hur lång tid tar det innan jag har det hos mig?", undrade jag försynt.
"Slutet nästa vecka! Inga problem!", fick jag till svar.

Icke!

Följande måndag ringde jag tryckeriet. De svarade glatt:
"Du, den är på gång. Du har den i slutet på veckan"

Nix!

I måndags ringde jag igen.
"Nu har den skickats iväg! Du har den när som helst!"

Jag tror absolut att den kommer i slutet av veckan.
Det är bara det att jag inte vet vilken vecka.

Ett utmärkt tillfälle för mig att träna mitt tålamod.
Det var nog så tryckeriet tänkte, tror jag.

Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar