Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

söndag, november 20, 2011

Nordöslöjd julmarknad

Nordöslöjds julmarknad var en trevlig erfarenhet.
För mig var det första gången som jag fick delta i detta evenemang.
Där var många fina: tomtar, ljus, dukar, stickat, bakat mm.



Mina böcker var väl inte så "jullika". Men jag och Anne hade ett bord tillsammans med hennes fina vykort och mina böcker och anteckningsböcker. Och en av Annes ljuvliga ängar! Det blev riktigt fint!



Anne och Maggan fixar och gör iordning det sista.
Snart kommer julmarknadskunderna!



Maggans fina sjalar. Den vackra i mitten som är rosa-lila är numera i min ägo. Mycket fin till min svarta kappa!



Oj, en kund! Så trevligt!
Då får jag sluta fotografera och ta hand om henne!

Julmarknadshälsningar
Lena







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar