Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

söndag, oktober 09, 2011

Nytt häfte: "Bara vara!"


Nu har jag skrivit klart "Bara vara!".
Det blir ett häfte på 40 sidor med vackra bilder från Rörö naturreservat.

Jag har skrivit om naturen i allmänhet och naturreservatet på Rörö i synnerhet.
Underrubriken är "Näring för kropp och själ".

Läsaren får lite fakta från vetenskapliga undersökningar som handlar om naturens läkande förmåga samt tips på HUR man skall bära sig åt i naturen för att uppleva detta.

Manuskriptet är inlämnat till tryckeri och jag väntar och väntar (får nog ringa och "tjata" på dem lite idag).

Min förhoppning är att häftet skall kunna säljas på Rörö (Nordöslöjd försäljning) lörd 19 november och till sommaren under de två Nordöslöjddagarna. Och så blir det försäljning hemma hos mig förstås då alla är hjärtligt välkomna.

Hoppas vi ses då!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar