Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

fredag, maj 04, 2012

Våren är här! Njut!


Det är något som är annorlunda med just denna vår.
Detta konstaterade jag häromdagen.

Den bjuder på så många och starka dofter!
Det hörs så många olika fågelsånger!
Solen strålar lite extra mycket!

Men jag tror att denna vår är ungefär som alla andra.

Det är jag som är annorlunda!

Jag har helt enkelt blivit bättre på att ta in det som finns!
Att uppleva det som är!

Det är det som är så spännande med att träna sig i medveten närvaro.
Man vet inte riktigt vad som händer.

Min ambition när jag började träna aktivt för 1,5 år sedan var inte i första hand att uppleva våren starkare.
Jag trodde ärligt talat att jag redan upplevde den så mycket det bara gick.

Jag önskar er alla en underbar vår!
Ut och njut!
Tag tacksamt in naturens läkande krafter!

De är helt gratis och räcker till alla.

Visst är det fantastiskt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar