Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

söndag, september 09, 2012

Ny vecka!


Häromdagen när jag tog kort på stranden så kom en gråtrut upp ur vattnet för att hålla mig sällskap. Han/hon var mycket nyfiken! När jag vände kameran och lät fågeln vara i fokus, istället för strandblommorna, så såg han/hon mycket nöjd ut.

Fast detta är förstås en mänsklig tolkning! Antagligen har det ingenting med djurliv att göra. Vad denna gråtrut tänker och känner har jag förstås ingen aning om.

Vad jag möjligtvis kan ha en aning om är vad jag själv tänker och känner.

Jag tänker på följande vis om kommande vecka:

Förutom lite gympa och - självklart - min egen mindfulnessträning - kommer jag att sätta ihop ett utskick om det jag just nu erbjuder inom mindfulness. Tack vare att goda vänner har gått kurs hos mig och tydligen tyckt att detta är bra och bör spridas så har jag fått så bra hjälp med hur jag ska formulera mig. Tack för det!!! 

Självklart lägger jag ut texten även här när allt är klart.

Det kommer att bli erbjudande om prova-på-lektion ca 1 timme 100 kr. Det ni!
Vill man gå kurs så finns nu möjlighet att få 5 lektioner för 950 kr. Eller - om man föredrar att gå kurs individuellt - så får man 3 lektioner för samma pris. Bra va!

Förhoppningsvis blir utskicket klart innan onsdag. För då drar jag till kungliga huvudstaden! Där ska jag gå en endagars kurs i "mindfulness för arbetsplatsen". Det ska bli intressant!

Dessutom funderar jag på hur jag ev. ska sy ihop taktil massage och kostrådgivning med mindfulness. De passar så bra ihop. Jag ska bara hitta formerna för det.

Hör gärna av dig med synpunkter / önskemål / idéer.

Önskar dig en riktigt go´ vecka!

Vi hörs snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar