Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

onsdag, september 05, 2012

Första receptet inlagt!


Första gången man följer en väg så vet man inte exakt vad som döljer sig runt hörnet.
Man kan ana!
Men helt säkert vet man inte förrän man har följt vägen dit - runt hörnet.

Nu har jag påbörjat en ny väg.
Jag har skrivit första receptet på min mat-recept-blogg.

Jag har en tanke om hur det ska bli.
Men helt säkert vet jag inte förrän jag har testat.

Eller hur?

Min avsikt är att fylla på med recept lite då och då.
Många informativa foton blir det också.

Jag skriver för den matlagningsovana. Kanske någon som är lite lat och inte vill att matlagningen ska vara för jobbig. Men ändå nyttig! Hyfsat billig! Med enkla ingredienser som man hittar i sin vanliga mataffär. Och resultatet ska smaka gott! Helst ska det bli rester som man kan använda senare i veckan. Då slipper man laga mat varje dag.

Känner du att du passar in på denna beskrivning?
Vet du någon annan som gör det?
Stämmer beskrivningen inte alls in på dig - men gör dig nyfiken?

Det spelar ingen roll vilket!

VÄLKOMMEN ATT TITTA IN PÅ MIN NYA BLOGG!

kursvaletrecept.blogspot.com

Jag  blir sååå glad om du läser, testar recepten
och kommer med synpunkter!

Vi hörs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar