Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

lördag, maj 14, 2011

På gång

Böckerna har blivit sålda i en väldig fart! SÅ kul!!! Jag börjar faktiskt överväga att trycka upp fler. Många köper dem som presentböcker och tycker det är kul att kunna ge bort något originellt och meningsfullt som det bara finns ett begränsat antal av.
Hör gärna av dig om du är intresserad så kan jag kanske köra förbi och lämna en leverans:-)

Nästa fredag börjar en kurs jag skall gå som leder till att jag blir Mindfulnessinstruktör. Fredagen är en introduktionsdag. Under hösten blir det flera utbildningsdagar och i novermber blir jag (förhoppningsvis) diplomerad. Utbildningen bygger mycket på egen träning. Men man bör också träna sig i att leda andra.

Därför efterlyser jag
dig som är villig att ställa upp 
för att göra det möjligt för mig att träna.

Jag behöver mycket träning!
Hör gärna av dig!
Tusen Tack!!! 

Du kan läsa mer om min kommande utbildning här:
http://www.mindfulnesscenter.se/start/vill-du-bli-instruktoer.aspx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar