Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

torsdag, oktober 01, 2015

Mer Mindfulness i Botaniska


I måndags 28/9 var det avslutning för mindfulnessgruppen i Botaniska. 
Vi har träffats ett antal måndagar under augusti och september. 
Alla var så nöjda och glada och alla ville att vi snart skulle ses igen.
Jag lovade erbjuda återträffar.  


NU är det dags för en ny grupp. 
Några har redan anmält sig men vi behöver ett par deltagare till. 

TORSDAGAR KL 11.00 - 12.15
med start i mitten av oktober. 
Man följer med en eller flera gånger.
Betalar gör man per gång, när vi träffas.


Vi kan inte räkna med sommarvärme förstås. 
Men vad gör det? Kläder efter väder så är det inga problem.
Blir det oväder får vi förstås ställa in. 


I går köpte jag nya, fina, varma sittdynor.
Jag vill inte att mina deltagare ska frysa. 
Jag tar nog med en fleecefilt också för säkerhets skull. 


"Att gå i vackra Botaniska under Lenas ledning var ett minne för livet! Det inspirerade mig också att få in mindfulness som en daglig rutin."

Ja, så fint skrev en av deltagarna från förra gruppen.
Jag hoppas kunna inspirera nästa grupp på samma sätt.  


Denna gång kommer jag att betala inträde till Botaniska för samtliga deltagare vid träffarna. Inträdet till trädgården är i och för sig frivilligt men när man får så mycket av den vackra naturen där så vill man ge tillbaka. Så känner jag. 


Är du eller någon du känner intresserad av att följa med?
Hör av dig.
(0730-504906 eller lena.holmander@telia.com)

Antalet deltagare är begränsat. 
Vi blir en liten grupp för det fungerar bäst, framförallt när man är utomhus. 
Det är min erfarenhet.

VÄLKOMMEN!
/Lena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar