Bloggens syfte


Sätt kurs mot hälsa och välmående med hjälp av mindfulness och kost.

onsdag, januari 28, 2015

Ny bok på gång


Nu ska jag strax beställa den nya boken.
Jag har skrivit, ändrat, tagit bort, skrivit...
Mest handlar det om att ta bort. Det är jobbigt. Det svider i själen.

Men så är det. Vissa meningar verkar vara alldeles strålande när man skriver dem. Men när man läser allt som står i boken i en följd så kan det kännas annorlunda. 

Boken är en fotobok som handlar om konsten att bli lycklig.


Här finns praktiska tips och flera övningar.
Här finns lite tankar och teorier.
Här finns många bilder från vackra Rörö.


Lyckoboken kommer att finns att köpa för den intresserade i samband med mindfulnesskurser jag har samt till sommarens Nordöslöjd på Rörö.

Korrekturläsningen är snart klar.
I kväll ska jag trycka på knappen "beställning".
Sedan väntar jag med spänning på att första tryckta exemplaret 
levereras hem till mig. Lite pirrigt och väldigt roligt.

/Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar